petak, 10. listopada 2014.

Essence nail candies recenzija

Iako čine većinu moje kolekcije, o Essence proizvodima nisam puno pisala. Red je došao na jedan odličan proizvod za njegu noktiju.
Nakon par pročitanih recenzija, ovome proizvodu postavila sam visoke kriterije.Je li ih ispunio?




 Što Essence kaže:
slatki bomboni!  candies lakovi za nokte omogućavaju da ti se ostvare snovi. ne samo da će tvoji nokti sjati u najljepšim pastelnim nijansama nego i pružaju 6 njegujućih pogodnosti. lak učvršćuje, štiti tvoje nokte od dnevnih napora, čak i nepravilnosti, imaju voćni miris te pružaju visoko sjajan završetak.
 Šest njegujućih sposobnosti:
1. Učvršćivanje:
Sada kada sam lak već odstranila, vidim promjenu na noktima. Inače vrlo savitljivi i lomljivi, moji nokti su čvrsti i u tjedan dana nisam zamijetila pucanje!
2. Zaštita noktiju od dnevnih napora
 Ovjde sam ga čekala... 
Ako slučajno pokušam otvoriti utičnicu za punjač na mobitelu, nokat redovito pukne.
Ovaj lak se tu pokazao odličnim.
3.Voćni miris
Oprez- stvara ovisnost! Kad ga jednom pomirišete, stalno držite nokte ispod nosa... što zna stvarno čudno izgledati :)

Nisam pisala o svih šest pogodnosti, već samo o onima koje sam najviše primjetila.
Lak sam "začinila" s malo štambrljanja i "zabrljala". Al ne vidi se puno...







Ocjena: 10
Ovaj lak savkako preporučam svima koji muku muče s lomljivim noktima.
Jeste li isprobali ovaj proizvod? Kakvi su vaši dojmovi?









Nema komentara:

Objavi komentar