ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

Bows, bows, bows...Birthday manicure

Pozdrav svima! :)
Nažalost, prošli tjedan nisam imala pristup računalu, stoga nije bilo postova.
Ova manikura već odavno nije na mojim noktima pa sam se dvoumila oko ovog posta.
Nije ispala baš onako kao što sam se nadala, ali prilično sam zadovoljna. Ovu manikuru pamtit ću po tome što je krasila moje nokte na moj rođendan.
Svi znamo da se poslije rođendana nakupi dosta proizvoda za jedan "New in". U pripremi je i uskoro bi trebao biti objavljen.
Koristila sam: Look by Bipa nail quickie orchid (ljubičasti)
                     Golden rose Fantastic color 167 (ružičasti)
                     Essence tip painter
O GR laku napisana je i recenzija.



Sviđa li vam se manikura? Kakva su vaša iskustva s mašnicama?
Pronađite me i na facebooku.
Pozdrav do sljedećeg posta,
Kata :)



2 komentara: