subota, 17. siječnja 2015.

Matching manicures sunday- Stripes

Pozdrav svima!
Evo, nije me malo duže bilo i stvarno mi je žao zbog toga. Ali, prva tri mjeseca u godini za mene su uvijek najzaposlenije razdoblje i doslovno neznam gdje mi je glava. :) Na sreću, prođe prije nego što mislim. :D
Zahvalila bih djevojkama koje su me nominirale za Liebster nagradu i nadam se da će post uskoro biti objavljen.
Krenimo mi na manikuru. Ovaj sam put, začudo, čak i zadovoljna. Jedino što je negativno je loša kvaliteta prugica. Manikura je na fotografijama stara tek nekoliko sati i već se vide neka oštećenja. Umjetne prugice su na svim prstima osim na prstenjaku. Tamo sam ih također stavila preko rozog, nalakirala crni lak i odljepila.
Kombinacija me nekako podsijeća na Barbie lutke i baš je girly.
Kod nas je vrijeme nekako depresivno, totalno me uspavalo i otelo mi je svu inspiraciju za pisanje.
Ako imate ikakvih pitanja vezanih uz manikuru samo pitajte, mene čeka sljedeći MMS zadatak! :)

Hello everyone!
I didn´t post anything for a while and I'm really sorry about that. The first three months of the year are always the busiest period for me and I literally do not know where my head is. :) Fortunately, they always pass before you think. : D 
I thanked the girls that nominated me for the Liebster blog award and I hope I will publish that post soon.
Letś move on the manicure. This time, surprisingly, I´m satisfied. The only thing I don´t like is the poor quality of stripes. Manicure is only few hours old on the photos and you can already see some damage. I have artificial stripes on all fingers except the ringfinger. On the ringfinger I also put them on pink nail polish, painted black nail polish and pulled them off.
The combination reminds of Barbie dolls and It is pretty girly

The weather is somehow depressing here, it makes me sleepy and it took me all inspiration for writing.
If you have any questions related to manicure just ask me, and the next MMS task is waiting for me! :)

Koristila sam/ I've used:
Gabrini neon 02
Max factor mini nail polish 36 laquer noir
Essence gel-look plumping topcoat
Essence holo stripes




Nadam se da vam se manikura sviđa!
Do sljedećeg tipkanja,
Kata :)

I hope you like the manicure!
Till next post,
Kata :)  

Ne zaboravite baciti oko i na ostale manikure:
Don´t forget to check the other manicures :

21 komentar:

  1. Bravo draga! Odlična manikura <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Imaš tako divne nokte :D I odlična manikura :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, po prirodi su jako lomljivi i stvarno ih je teško održavati, tako mi je drago da ti se sviđaju!
      Hvala! ;)

      Izbriši
  3. Najs! Sviđa mi se kombinacija crne i roze :)

    OdgovoriIzbriši
  4. zanimljiva kombinacija boja :D izgleda jako efektno i kao s Pinteresta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Stvarno? S obzirom da je ideja moja stvarno mi laska titula 's pinteresta'! Baš ti hvala! <3

      Izbriši
  5. odlično složene boje, sviđa mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Izvrsna kombinacija :). Obožavam ovakav kontrast :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Pretty with the stripes, I like it a lot!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako jednostavno, a tako efektno, baš mi se sviđa ova tvoja manikura, a i izbor boja mi je odličan. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo su predivni lakovi , imam mislim oko 7 kom sa N neon oznakama,obozavam ih !volim kako si ovo napravila !

    OdgovoriIzbriši