subota, 7. ožujka 2015.

Matching manicures Sunday- Tuxedo manicure

Pozdrav svima! :)
Evo mene s novom MMS manikurom... Nadam se da će post biti gotov do ponoći. :D
Prošli tjedan nisam sudjelovala u MMS zadatku zbog umjetnih noktiju koji baš i ne idu pod ruku s negative space manikurom tj. isprobala sam i izgleda jako loše i neuredno (nakon puno lakiranja, umjetni nokti počinju poprimati nekakvu sivkastu boju).
Ovotjedni zadatak je manikura inspirirana odijelom. Moram priznati da baš i nisam imala inspiracije niti plana što će na kraju ispasti, ali zadovoljna sam. Bilo bi mi puno lakše da sam crtala akrilnim bojama, međutim u Lidlu ih trenutno nema i ja se nadam da će se uskoro pojaviti kako bi ih mogla nabaviti. Čim je riječ o nekakvom nail art-u, aj nesvjesno naglasak uvijek stavljam na prstenjak, a tako je i ovaj put. :) Na prstenjaku je odijelo s puno gumbića, a srednji sam prst ukrasila šeširićem. Sve sam malo uobličila srebrnim glitter lakom (bez njega motivi ne izgledaju baš smisleno, više kao nekakve crne mrlje). Snimila sam i tutorijal- malo je prebrz, ali teško je postupak sažeti u 15 sekundi... Kada sredim neke tehničke stvari, vjerojatno ću napraviti i dulju verziju videa za youtube. :)
Ova manikura jako mi se sviđa zbog kombinacije crnog i bijelog laka koju ne nosim baš često. Za prvu tuxedo makikuru nije loše, ali nadam se da će sljedeći pokušaj biti ipak nijansu uspješniji. :)

Hello everyone! :)
Here´s the new MMS manicure... I hope Iĺl finish this post until midnight. :D
Last week I haven´t participate in MMS manicures because i have artificial nails and negative space manicure doesn´t look look so nice on them. I try that kind of manicure but it was very bad and messy (artificial nails became a little bit grey because I´m painting them very often).
This weekś task is tuxedo inspired manicure. i have to say that I haven´t had any inspiration or idea for this manicure, but I´m pretty happy with the result. It would be much easier with acrylic paint, but they ´re not avaiable in Lidl right now. I hope they will avaiable very soon so I can buy them. When I´m doing nail art, I always do accent finger manicure, It really became my routine. :) I draw a tuxedo with a lot of buttons on it, and I draw a little hat on my middle finger. I made manicure more interesting with this silver nail polish. I made a tutorial, too. Itś a little bit too fast, but itś hard to show everything in 15 seconds. When I get a better camera, I will probably make longer videos for youtube. :)
I really like this manicure because wear white and black nail polish pretty rare. Not bad for my first tuxedo manicure, but I think I can do better next time. :)

Koristila sam/I´ve used:
Maybelline colorama 51
Max factor 36 laquer noir
Essence special effect topper 22 black dress and white tie
Look by Bipa nailtatoo liner 16. sliver glitter
Essence ulita gloss topcoat
Essence dotting tool
Essence tip painter






Nadam se da vam se manikura sviđa! Ispričavam se zbog tragične kožice oko nokta, vjetrovite vremenske prilike nemaju razumijevanja prema mojoj koži... :)
Zamolila bih vas-  ako znate za neki dobro pigmentirani bijeli lak, molim vas javite mi! Ovaj koji koristim nije tako loš, ali potrebno je minimalno četirisloja za onaj pravi bijeli izgled.
Ne zaboravite pogledati i ostale manikure!
Kata :)

I hope you like the manicure! I apologise for my horrible cuticules, Itś pretty windy here. :)
If you know any good pigmented nail polish, please tell me! This one I´m using isn´t very bad, but I need at least four coats to get the real white nails.
Don´t forget to check the other manicures!
Kata :)


Broj komentara: 15:

  1. fora i efektno izgleda :D crno bijela kombinacija je uvijek dobra :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako slatka, a ujedno i otmjena manikura :). Super je što si ukombinirala i šljokice :).

    OdgovoriIzbriši
  3. sviđa mi se dodatak malo glamura i blještavila :D
    u prvom dm-u uzmi si s-he 115, odličan, pokrije nokat u dva tanka sloja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični detalji sa šljokicama :D Za bili lak ti preporučan kraljičin S-he 115, essence 199 wild white ways ili još bolje ako imaš negdi Golden Rose Selective pa da uzmeš 04 Milky Way ;D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odmah se sjetim- You're my tuxedo and I'm your bowtie (ne znam iz koje je to pjesme) ..ugl, jako mi se sviđa i na neki način me podsjeća na pingvine ?!? I don't know.

    OdgovoriIzbriši