ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Essence Merry berry scented gold dust powder- review/ recenzija


                                     

Kada sam neki dan vidjela da je u Bipu stigao Essence stalak i to s Merry berry kolekcijom, mojoj sreći nije bilo kraja! Odmah sam kupila ruž i puder u prahu, a planiram se vratiti po highlighter i koji lak za nokte.

I was sooo happy when I saw new Essence limited edition in the store. I bought lipstick and scented gold dust powder. 



 Danas vam tipkam o Mirisnom zlatnom puderu u prahu u nijansi 01 I love my golden pumps. U ovoj lijepoj vintage bočici nalazi se 5g zlatnog pudera koji košta 30-ak kn. Dio iz kojeg izlazi proizvod zaštićen je malim komadićem silikona, bez njega bočica se ne može zaklopiti.

Today I´m writimg about Scented gold dust powder in the shade 01 I love my golden pumps. There is 5g of product in this nice vintage bottle. I costs about 4 Euros. The part where the product comes out is protected with a piece of plastic and you can´t close the bottle without it. 



Oduvijek sam htjela ovakvu dekoraciju i ova bočica mi je kao naručena. Odlično će pristajati uz ostale božićne dekoracije u sobi. :)
Što se tiče samog proizvoda, jako je lijepo vidjeti kako pritiskom pumpice milijun zlatnih čestica poleti u zrak. :) Na koži također izgleda jako lijepo i ne prenapadno. Zlatne čestice su pomalo nepravilnog oblika, sitne i jako ih je teško slikati tako da ih, na kraju, moj mobitel nije uspio pohvatati kako treba i kako stvarno izgledaju. Međutim, u videu sam ih uspjela kako- tako pohvatati, a mogu Vam reći da su uživo još sjajnije i ljepše. :) Tako da- pogledajte video. :D (Dostupan je hrvatski prijevod)
Miris je decentan, ugodan i jako mi se sviđa.

I always wanted this decoration and this bottle is perfect for me. It will look great with other christmas decorations in the room. :)
As for the product, it is nice to see milions of golden pieces in the air when I press the pump. :) It also looks nice on skin, too. Golden glitter is not perfectly shaped, it is very tiny and hard to shoot with mobile. :) I the video you can see them better. :) So- watch the video. :)
Smell is decent and nice.

Proizvod ću svakako koristiti u posebnim prilikama, ali mislim da će stvarno potrajati, s obzirom da pritiskom izađe jako mala količina pudera (u odnosu na 5 g :D). Sve u svemu, nešto jako zanimljivo i vrijedi ga "uhvatiti" dok stignete.
Kata

I will definately use this in special events and I think it will really last long time. All in all, very interesting product wich is definately worth buying. :)
Kata

1 komentar:

  1. Koliko je preivno pakovanje. Previse elegantno i lukszuno! ODusevljena sam! Moram da pogledam da li ga ima kod nas u Dm-u :) <3

    OdgovoriIzbriši