subota, 6. veljače 2016.

Essence Make me pretty trend edition - recenzija


Oduševila sam se kada je Essence Make me pretty kolekcija prije par tjedana stiga u Bipu i odmah sam uzela po jedan od svake vrste koju sam pronašla (još se nadam da će se pojaviti u "mojem" Dm-u da upotpunim kolekciju). 



Kistovi su me na prvu osvojili šarenilom, preslatkim dizajnom i simpatičnim porukama na pakiranju te prisutpačnim cijenama.


Nisam ostala razočarana i ostalim odlikama ovih kistova i smatram da su pun pogodak i svakako dobra prilika ako ih pronađete u drogerijama.




Krenimo redom:


Essence 01 here comes the brow (21.9 kn) kist za obrve sastoji se od "četke" (nalik onoj za maskaru) za češljanje i kosog kista za popunjavanje obrva. Veličina kista je optimalna i prikladna za većinu obrva. Nešto je mekši što meni odgovara. Obrve popunjavam s Essence eyebrow stylist-om. Nemam nikakvih zamjerki, kist je praktičan i odlično obavlja svoj posao.











Essence 01 keep cool and brush on (16.9 kn) je kist za blendanje iako ga ne smatram previše praktičnim za tu svrhu.


Ja ga koristim za nanošenje sjenila ispod donje linije trepavica i odličan je. Također, dobro dođe i za nanošenje sjenila na kapak.








Essence 01 shhh, just kiss me (15.9 kn) je kist za nanošenje ruža.


Oblik četkice mi odgovara, kist je jednostavan za korištenje i nemam nikakvih zamjerki. :) Koristim ga najviše za "obrubljivanje" ružom i zatim usne popunim samim ružom, bez četkice, te na kraju eventualno nešto popravim.







Essence 01 beauty is my business (16.9 kn) kist je za nanošenje korektora. Dosta je tvrd, plosnat i srednje veličine te odlično obavlja svoj posao.


Jako mi se sviđa boja ovog kista. :)








Essence 01 cool tools (25.9 kn) definitivno "odskače" iz cijele kolekcije i ističe se prvenstveno svojom praktičnošću.



Sastoji se od tri različite četkice:


Kosu četkicu koristim za blago "razmazivanje" olovke. To obavlja skroz ok, ne bih znala kako se slaže s tuševima.

Idući je aplikator koji će možda jednom poslužiti, već neko vrijeme ne koristim aplikatore.

Iduća je četkica za pregib kapka. Ne koristim je baš često za tu svrhu, najčešće je koristim kada sam van, za neka "random" popravljanja sjenila (najčešće na kapku i ispod donje linije trepavica).






Essence 01 Eye to eye (15.9 kn) koristim najviše na pregibu kapka i za nanošenje highlightera u kut oka.


Moram reći da obožavam ovu boju i da mi je ovo definitivno najljepša četkica iz ove kolekcije. :)



Eto, stigli smo do kraja. :)
Do sljedećeg tipkanja,
Kata :)

4 komentara: