utorak, 30. kolovoza 2016.

Catrice volumizing lip booster review & swatch/ recenzija & swatch


I was never really interested in volumizing lip glosses and I sticked to regular shimmery ones. But, there was some special offer at Bipa, so I`ve got this little guy for free and finally discovered the world of volumizing lip products.
-------------------------------------------------------------------
Nikad me nisu previše interesirala sjajila koji obećavaju povećanje usana i nekako sam se uvijek držala onih običnih shimmerastih. Igrom slučaja, u Bipi sam ovo sjajilo dobila besplatno kao dio neke trenutne akcije i napokon se upoznala s tim dijelom makeup asortimana.  




Today I´m showing you Catrice volumizing lip booster. The price of 5 ml of product in the package is about 3.7 Euros. It is recommended to spend it in 24 months after first opening.
I have no name shade number 010. Three more different shades joined the assortment in autumn/winter update 2016.
-------------------------------------------------------------------
Riječ je o Catrice volumizing lip booster sjajilu za usne. Cijena mu je 27.90 kn, a dolazi u količini od 5 ml. Preporuča se potrošiti ga tijekom 24 mjeseca nakon otvaranja.
Ja imam no name nijansu broj 010 kojoj su se u jesen/zima 2016 ažururanju asortimana priključile još tri drugačije nijanse.


Even though I don´t describe packagings anymore (I lik to put more photos instead), I have to say a few words about this one. :)

The packaging is firm and safe so it won´t suddenly open in a bag and make a mess. The mirror effect on cap is very nice and elegant. Only bad thing is that the letters have the same effect, so they fade pretty fast. I`ve put this lipgloss only once in my purse and they are already damaged.
-------------------------------------------------------------------
Iako su mi opisi pakiranja postali nekako nepotrebni i više volim priložiti nešto više fotografija, ovaj put ću se ipak tome posvetiti.:)

Pakiranje je čvrsto i sigurno se neće otvoriti u torbi i napraviti nered. Efekt ogledala na poklopcu mu daje jako lijep i elegantan izgled. Jedina mana su slova na pakiranju (koja imaju sličan efekt) zato što se izrazito lako oštećuju. Sjajilo sam svega jednom nosila u torbi i to se već itekako vidi. 


Ingredients/Sastojci:  (source/izvor)
POLYBUTENE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), OCTYLDODECANOL, ISOCETYL STEARATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, TRIMETHYLOLPROPANE TRIISOSTEARATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, MENTHOL, BARIUM SULFATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, SODIUM HYALURONATE, PORTULACA PILOSA EXTRACT, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, CAPRYLYL GLYCOL, BENZYL NICOTINATE, SORBITAN ISOSTEARATE, BHT, SUCROSE COCOATE, PALMITOYL TRIPEPTIDE-38, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


The aplicator isn´t extremely precise, but it´s well adjusted to texture of the lipgloss and it is also flexibile, wich makes everything much easier. 
-------------------------------------------------------------------
Aplikator ne osigurava neko ultra precizno nanošenje, ali je lijepo prilagođen teksturi sjajila i 
fleksibilan je, što doista olakšava cijeli proces.


What does Catrice say? (source)
  • Volume effect thanks to menthol ingredients
  • Smoothes fine lines on the lips
  • Shiny rosé finish
-------------------------------------------------------------------
Što Catrice kaže? (izvor)


  • Volumen efekt zahvaljujući mentol sastojcima
  • Izglađuje fine linije na usnama
  • Sjajan rosé završetak

The lipgloss has an optimal texture and glides on lips. While applying it on, I feel strong and sweet menthol scent wich I really like. Also, when I apply it on the lips, I immediately feel intensive cooling and slight tingling on the beginning. Catrice says that you shouldn´t put this lipgloss on damaged or sensitive lips.   
-------------------------------------------------------------------
Sjajilo je optimalne teksture i lijepo klizi po usnama -  nanošenje je jako jednostavno. Tijekom nanošenja osjećam intenzivni slatkasti miris mentola koji meni odgovara. Također, čim sjajilo nanesem na usne, osjeća se također intenzivno hlađenje popraćeno blagim peckanjem na početku. Catrice upozorava da se sjajilo ne nanosi na oštećene ili osjetljive usne.



I really like cooling effect, even it was a bit strange at the beginning. :)
-------------------------------------------------------------------
Meni se taj cijeli efekt hlađenja jako sviđa, iako mi je bio malo neobičan u početku. :)




Lasting time is pretty bad, wich is the case with the most lipglosses I own. After an hour or two, it looks like this has never been on my lips. 
-------------------------------------------------------------------
Postojanost je kao kod većine sjajila dosta slaba i nakon sat- dva kao da ga nije ni bilo. 



As you can see on the swatch, this doesn´t contain any shimmer, it has pure glossy finish wich doesn´t fit me personally and that´s why I i don´t wear this without a lip pencil or other lipgloss very often. I was swatching a highlighter before lipgloss, so that´s why there is some shimmer on my skin. :D
-------------------------------------------------------------------
Kao što vidite na swatchu, sjajilo uopće nema shimmera, ima čisti glossy finiš koji meni nekako ne stoji, zato ovo sjajilo jako rijetko nosim samo. Najčešće ga kombiniram s olovkama ili drugim sjajilima. Nemojte da Vas zavara shimmer na ruci, swatchala sam highlighter prije sjajila. :D


On the sunshine/Na suncu


As for the shade, i´m not a big fan of rose lipglosses and I prefer pink ones. I don´t mean to say that I don´t like this, but if I decide to buy this product again, it will probably be some other shade. Who knows, maybe I will start to like this one till then. :)
As I already wrote, this was the only shade before the lastest update, so there are three new ones now. You can take a look at them here
-------------------------------------------------------------------
Što se tiče nijanse, nisam neki ljubitelj rozih i preferiram ružičasta sjajila. Daleko od toga da mi se ne sviđa, ali ako budem ponovo kupovala proizvod vjerojatno će to biti neka druga nijansa. Tko zna, možda ovu i zavolim do tada. :) 
Kao što sam već napisala, ovo je donedavno bila jedina nijansa, ali su u novom update-u stigle i tri nove nijanse i možete ih pogledati ovdje.
-------------------------------------------------------------------
Lips without lipgloss/Usne bez sjajila


Lipgloss right after application/Sjajilo netom nakon nanošenja



It really smoothes those fine lines on the lips. And, of course, there is shiny rosé finish.
I would call it "your lips but better" effect.
-------------------------------------------------------------------
Vidljivo je kako sjajilo popunjava sitne borice na usnama i zaglađuje ih. Tu je i sjajan rosé završetak. Ja bih to nazvala nekakvim "your lips but better" efektom.
-------------------------------------------------------------------
Lipgloss after 5-7 minutes/Sjajilo nakon 5-7 minuta


I´m really not sure are my lips any bigger, so judge for yourself. :)
-------------------------------------------------------------------
Ja nisam sigurna primjećujem li ikakvo povećanje usana, pa prosudite sami. :)
-------------------------------------------------------------------
Comparation/Usporedba 

Even though there is definately not any revolutionaly change in the size of my lips (I actually didn´t expect any), this is really interesting and cute product wich surprised me with that nice menthol effect. Maybe I will try some other shade (030 pink up is my favorite).

Till next post,
-------------------------------------------------------------------
Iako nije došlo do nikakve revolucionarne promjene na mojim usnama (nisam takvo nešto ni očekivala), zanimljiv i simpatičan proizvod čiji mi se mentol efekt jako sviđa. Možda ga isporbam u nekoj drugoj nijansi (030 pink up the volume mi se jako sviđa). 

Do idućeg tipkanja,
                                
                              

4 komentara:

  1. Ja sam prezadovoljna sa ovim sjajilom :) Također sam ga dobila na poklon u toj akciji, mislim da je još i puder u kamenu bio dostupan. Ni sama nikad nisam probala sjajila kojima je namjena povećavanje usana, pa je ovo bio pravi novitet za mene. Ali, koliko sam zavoljela njegovu boju, teksturu i efekt hlađenja povećavanje mi uopće nije bilo bitno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sjećam se da mi je puder u kamenu bio pretaman hahah. :D Iako mi je sada drago što sam uzela sjajilo. Slažem se za povećavanje usana, ne znam tko od nečega što košta 30-ak kn očekiva nekakve revolucionarne rezultate. Efekt hlađenja i tekstura su mi odlični, ali meni nijansa osobno baš ne odgovara. Drago mi je da se tebi sviđa! <3

      Izbriši
  2. Ja nikako ne volim sjajila, jer je meni sjajilo svuda po kosi i po faci osim po usnama. jednostavno bjezim od njih, ali odlican post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3
      Joj, znam kako je to, ja ih nosim većinom kada podignem kosu baš iz tog razloga. :)

      Izbriši