srijeda, 24. kolovoza 2016.

The BFG manicure


This is the first time I´ve made a manicure inspired by a movie. To be honest, I can´t really say I´m happy with it, but I hope I will do better job next time.
-------------------------------------------------------------------
Prvi sam se put odvažila napraviti manikuru inspiriranu nekim filmom. Ne mogu reći da sam zadovoljna, ali nadam se da će idući put rezultat biti bolji.





The manicure is inspired by the Big Friendly Giant movie. The starry sky (from the film poster background) is on my index, middle and pinky. The dream jar is on my ring finger. Also, I forgot to take a photo of my thumb- there are Sophie´s glasses.
-------------------------------------------------------------------
Manikura je inspirirana filmom Blagi Fantastični Gorostas. Na kažiprstu, srednjem i malom prstu je zvjezdano nebo koje se vidi na plakatu za film, na prstenjaku je staklenka u kojoj BFG čuva san koju je prikazan kao zeleni sjaj. Na palcu (koji nažalost nisam slikala) su okrugle naočale kakve nosi djevojčica Sophie.


I even made a tutorial for this mani, but since I´m not so happy with both tutorial and manicure,  I didn´t publish it. Also, mu cuticles are horrible last few weeks.
-------------------------------------------------------------------
Za manikuru sam čak snimila i tutorijal, ali s obzirom da nisam baš zadovoljna ni njime ni manikurom nisam ga objavila. Također, kožica oko nokta mi je katastrofa zadnjih par tjedana.


I´m not going to write a list of the nail polishes I used because there are lots of them. They are mostly dark shimmery purple and blue tones, black and white acrylic paint and blue glitter.
-------------------------------------------------------------------
Neću pisati popis lakova koje sam koristila jer ih je jako puno. Većinom su to tamni shimmerasti lakovi u plavim i ljubičastim tonovima, crna i bijela akrilna boja i plavi glitter.


I really hope you still like the manicure and I definately reccomend The BFG movie.
Till next post,
-------------------------------------------------------------------
Nadam se da Vam se manikura ipak sviđa i svakako pogledajte film ako imate prilike, prekrasan je.
Do idućeg tipkanja,

                               

Nema komentara:

Objavi komentar