petak, 13. siječnja 2017.

2016. favorites


I will remember 2016. very long time. Many good and bad things happened but, in the end, I have to say that I´m glad it is gone, I really need a new beginning.

It was a really good year for the blog. It got a new column, "Grandma´s closet" (click) which is currently on break (simple reason- it´s too cold outside for grandma´s dresses). The blog also got to the number of 100 posts and 30 000 views. Thank you so much for that, it means a world to me. <3

It was also a good year for my makeup. I decided to gather my biggest favorites of 2016. and share them with you in this post.

-------------------------------------------------------------------

Našu dragu 2016. ću po mnogočemu pamtiti. Bilo je tu i uspona i padova, i dobroga i lošega ali moram reći da mi je baš drago što ide. Nikad mi više nije trebao novi početak nego na kraju 2016.

Blog je u protekloj godini dobio novu rubriku Iz bakinog ormara (klik) s kojom trenutno pauziram (Kati se ne da smrzavati na slikavanju), došao do 100 postova i 30 000 pregleda i na tome vam beskonačno hvala, puno mi znači. <3

Kad smo kod kozmetike, bila je to dobra godina. Odlučila sam okupiti svoja najveća otkrića i kozmetičke prijatelje koji su me pratili u 2016-oj u jedan post i podijeliti ih s vama.





Essence the gel nail polish base and top coat


I really have to write a whole post about these two.

They completely changed my idea of painting nails. I haven´t made a single manicure without them in the last year (and my nails are painted pretty much all the time). They always last a week, especially if you combine them with Essence nail polishes.

-------------------------------------------------------------------

Ovaj savršeni par već je po svim pravilima trebao dobiti recenziju pa ću se pokušati iskupiti u 2017- oj.

Skroz su promijenili moje poimanje lakiranja noktiju i niti jednom u 2016.-oj nisam nalakirala nokte (a moglo bi se reći da su nalakirani uvijek) bez da sam ih koristila, bio to nail art ili klasična manikura. Zagarantiranih tjedan dana laka na noktima, pogotovo ako ih kombinirate s Essence lakovima.




Catrice HD liquid coverage foundation 


The only bad thing about this foundation- only four shades. Of course, every one of them is too dark for me (nobody understands pale people), so I use the lightest one (010 light beige) mixed with Wet n wild foundation in the lightest shade (review) which is also great. This foundation is perfect for my skin- looks very natural and covers all spots and blemishes.

-------------------------------------------------------------------

Četiri nijanse- jedina mana ovog pudera. Naravno da su meni sve četiri pretamne (nitko nema razumijevanja za nas vlasnike "Izlaziš li ti ikada na sunce?" nijanse tena) tako da ovu najsvjetliju (010 light beige) kombiniram s Wet n wild puderom u najsvjetlijoj nijansi (recenzija) koji je isto super. Puder je na mojoj koži san snova, izgleda jako prirodno i pokrije sve nesreće koje moje lice izmisli. 



Wet n wild megalast nail colour Haze of love


I think this colour speaks for itself. The whole review is here (click).

-------------------------------------------------------------------

Mislim da ova boja govori sama za sebe. Cijeli post je ovdje (klik)



Essence touch up to go one for all palette 


Cute palette and works great on the go. :) The review is here (click).

-------------------------------------------------------------------

Odlično mi je poslužila kada sam u pokretu i radujem se nastavku druženja. :) Cijela recenzija je ovdje (klik)


Maybelline lash sensational lash multiplying mascara


For the last four months this was my one and only mascara. I´ve used it almost every day and loved the result every time. It makes the lashes longer and more voluminous.

-------------------------------------------------------------------

Zadnjih četiri mjeseca ovo je bila moja jedna jedina maskara. Koristila sam je gotovo svaki dan i ni jednom me nije razočarala. Lijepo produži trepavice i poveća volumen.  


Essence matt matt matt lipsticks


They are perfect and their price is also perfect. :) Review with a lot of photos and swatches is here (click).

-------------------------------------------------------------------

Savršeni i izrazito dobre cijene. Detaljnu recenziju s puno slika i swatchevima pročitajte ovdje (klik)



Wet n wild color icon eyeshadow palette 


This palette´s condition really shows how much do I use it. The pigmentation is great and this is my first choice for everyday neutral looks. The whole review and look are here (click).

-------------------------------------------------------------------

Ova paleta sama govori koliko je koristim. Odlična pigmentacija i moj prvi odabir kada su u pitanju svakodnevne makeup kombinacije. Cijela recenzija i look su ovdje (klik)



-------------------------------------------------------------------



I had to put my favorite movies in 2016. I´ve watched about 20 movies last year (it doesn´t sound like much but it really is) and these are my seven favorites.

-------------------------------------------------------------------

Nisam mogla ne ubaciti svoje filmske favorite. Tijekom prošle godine pogledala sam 20- ak filmova (ne zvuči previše, ali vjerujte mi da je dosta) i ovo je mojih sedam najdražih u 2016. 



Thank you for reading, till next post!

-------------------------------------------------------------------

Hvala vam na čitanju, do novog posta!

                                                               
                                                                        

3 komentara:

  1. Dijelimo ljubav prema essence lakovima (tko nije?), ove wnw palete .. bilo ih je u punoo nijansi i svaka pjeva svoju pjesmu, samo ne znam koja mi je najdraža. I naravno tu je Catrice tekući puder, odličan je! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. imam i ja Essence lakove i matt matt matt ruževe i Catrice HD puder :)
    oduševljena sam njima, i vrlo rado ih koristim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Za Essence lakove se slazem u potpunosti!! i ruzevi su im odlicni!
    Za catrice hd sam cula samo sve najbolje iako bi i meni vjerojatno bili pretamni.
    od filmova sam pogledala samo Deadpool-a al je i Finding Dory na popisu :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši